A Gingerista ideológiai-háború

Az Unciklopédiából
Ugrás a navigációhoz Ugrás a kereséshez

A gingerista ideológiai-háború[szerkesztés]

A Történelem egyik legismertebb háborúját, a Nagy-Ginger háborúnak táp talajt adó 1944. április 8-ai választások hoz vezethető vissza.

Választás előzményei[szerkesztés]

A H.A.G PÁRT MEGALAKULÁSA[szerkesztés]

1943. Jún 24-én a Hungary-Anti-gingers párt megalakul, Vaszkó Kristóf pártelnökségével. A pártot saját, eddig nem igazán használt ideólógiával szerelik fel, vagyis az Anti-Gingerizmussal. Az Anti-Gingerizmus a vöröshajú (ginger) emberek ellen jött létre. Az ezt az ideológiát vallottak a vöröshajúakat démon, -és egyéb lélek rablós természet feletti lényeknek tartják. A gingereket hataloméhes, a faji ranglétrán lejjebb lévőnek mondják.

HAG párt logója

A párt megalakulása után egyből célul tűzte ki az 1944-es választások megnyerését. Emellet sok radikális eszmét is fogalmazott meg. Ekkor még főként a kapitalista-gazdaság politikára hajlottak, és magára a vöröshajúak elleni politika szabadság megvonására.

AZ F.T.F.G PÁRT MEGALAKULÁSA[szerkesztés]

A Hungary-Anti-gingers párt megalakulása után, kevesebb mint egy hónappal megjelent a For The Free Gingers párt, gingerista ideológiával. Kovács Dániel, az Ingwerfürher (párt főtitkára) alapvetően ellen lépésként jelenik meg a H.A.G-al szemben. Később, ebből a reakcióból alakul ki a párt-politikájuk. Ők is célul tűzik ki az 1944-es választások megnyerését. Ekkor még semmilyen gazdaság-politikai vagy szociál-politikai lépéssel nem rendelkeztek. Egyedül az látszott, hogy ez is egy szélső-radikális párt.

FTFG párt logója

Magyarország két legnagyobb pártja[szerkesztés]

1943 évközében a kettő eleinte kis-rétegnek számitó párt hirtelen teljes fellendülésbe kezedett. Először hatalmas nagy propaganda kampány indult mind a két fél részétől. Ez kiemelte a két pártot a sok ellenzéki közül. Miután már ismert lett a két párt, elkezdődtek a bekebelezések. Sok kisebb párt csatlakozik egyik-másikhoz. Ezek többségnyire kisebbségi pártok voltak, amik nagyon nagy szavazótábort biztositottak a két pártnak. Itt meg lehet jegyezni a Veszprémi indiánokat, vagy a Magyarországon élő cigányokat. December végére szinte az összes párt megszűnik. A HAG és az FTFG lesz Magyarország két legrelevánsabb pártja. Magyarországon megosztott volt a téma. Ezért volt szinte 50-50. Nagyon sokan ítélték el a HAG-ot mert rasszista. Emellet sokan itélték el a FTFG-ét mert terror cselekményt követtek el többször. Emiatt érthető volt hogy sok Centrista Párt alakult meg ekkor. sajnálatosan a HAG és az FTFG eggyöntetűen jelentette ki hogy ebben a háborúban nincsen Centrizmus, csak egyik oldal vagy másik.

A "Véres" kampány[szerkesztés]

Miközben a párt nőtt, és kebelezték be a kisebb pártokat, egy másik probléma is felütötte fejét. Ezek pedig a terror cselekmények voltak. A propagandához hozzátartozott ez is, hisz igy látták az embereket a politikai érdekeit a pártoknak. A HAG több gingert is kivégeztetett, emellett buzditották az embereket a kirekesztésre. Az FTFG-nek ennél véresebb huzásai voltak. Több terror cselekményt (tömegbe lővés, robbantás) hajtottak végre iskolákban és középületekben. Magyarország két legnagyobb pártja nem csak a politikailag, hanem tettekben is versenyeztek. A HAG ezeket a terror cselekményeket mélységesen elitélte, és nem támogatta, másolta. A gingerek akiket kivégeztettek, ezeknek a cselekményeknek az elkövetői voltak. Itt szakadt meg leginkább a magyar emberek megosztottsága. Hisz mindenki tudja, vagy sejtette, hogy a HAG viszonylagos jólétet akar ténylegesen biztositani, de emellett elitélendő gingereknek fenntartott rasszista koncentrációs táborokat akartak létrehozni. Szóval a HAG szavazói vagy Anti-Gingeristák voltak, vagy csak hidegen hagyta őket a Ginger-kérdés. Mig az FTFG szavazói inkább azért szavaztak rá, mert gingerek voltak, vagy csak az Anti-Gingerizmust itélték el. Az pedig kimondatlan igazság volt, hogy a gingerek a hatalom kerülés után egy rezsimet fognak létre hozni, hogy ez kedvező-e vagy nem, azt senki se tudta.

A Nyiracsádiai tárgyalások[szerkesztés]

Március 8-ig a két párt eddig szinte 49%-50%-ra áll az FTFG javára. De 8-án ez megváltozott, a Nyiracsádai tárgyalások miatt. Ezen a tárgyaláson az FTFG szövetséget kötött az akkora egyetlen független kis pártal, a konyfagang- cigányokért pártal. Emiatt a 49-50% felugrott 42-57%-ra. A HAG nagy bajba volt, hisz ekkora már csak egy hónapra voltak a választásoktól. Ez egy okos húzás volt az FTFG számára, hiszen így az alapból HAG-ra voksoló cigány kisebséget maga mellé állították. Április 2-án, a választások előtt alig egy héttel a konyfagang- cigányokért párt hátbaszúrta az FTFG-t. Hirtelen átpártolt a HAG-hoz. Ezeknek nagy valószinűséggel korrupciós és fenyegetés volt az oka.

Az 1944-es választások eseményei[szerkesztés]

Végül a véres és majdnem nagyjából 6000 áldozatot követelő kampány után, április 8-án megtörténtek a választások. A két párt fej-fej haladt. Hol a HAG, hol az FTFG vezetett. De a Konyfagang árulását követően már sejteni lehetett azt hogy kifog nyerni. Április 9.-én 00:32 percnél eldöltek a választások eredményei. 52%-ra győzött a HAG. A véres kampány időszak lezárult. De az ideológiai harc nem ért végett. Megalakult a Magyar Köztársaság (1944-1946)

Vaszkó Kristóf beszéde miután megnyerte a választásokat (részlet):

Vaszkó Kristóf, a HAG párt elnöke

"Nagy nap ez a mai. Ma a demokrácia nyert! És ez a demokrácia nem is fog elveszni! Változások jönnek. Köszönöm mindenkinek aki rám szavazott! Hamarosan elkezdjük végrehajtani azt, amit elkezdtünk. Elősször is, Gingereknek fentarott munka táborokat hozunk létre. Gingereket fogunk irtani, tudom, nagyon rosszul hangozhat egyesek számára, de ez kell. A gingerek nem emberek. A gingerek démonok akik elveszik a lelkedet. Nem úgy közösítjűk ki őket mert hogy ők pl feketék. NEM! A ginger nem egy rassz mint a bőrszín. A ginger egy külön faj. Aki arra esküdött hogy sötétségbe taszítja a világot. Azt gondolja a drága Ingwerfürherük hogy ők a kiválasztottak, és leigázhatják a világot. Ez nem fog megvalósulni. Ők a rabszolgáink, és ha nem azok, halottak. Tudom jól hogy sokan félnek attól hogy az FTFG párt majd terror eseményeket fog hozni. Emaitt mai naptól számítva hét napig rendkívüli rendőri felügyelet lesz a közintézményeknél. Dánielt börtönbe zártuk. Ne gondolja azt senki se hogy diktatúrát akarunk, nem. Lehetnek pártok, csak Gingereken kívűl!..."

választások után[szerkesztés]

HAG tárgyalásai

Ez volt az első beszédje. Nagyjából összefoglalja mi történt utána magyarországgal két évig. Az Ingwerfürhert börtönbe zárták. Munka táborokat és kivégző rendfentartókat helyzetk ki. Szóval: 1944 április 9-tól a HAG uralkodott magyarország felett. 1944 április 13-án egy terrorista robbantás történt a parlamentbe, a megmaradt FTFG párt jó voltából. Ezután még két évig ment a HAG önkényuralma. Rengetek Gingert öltek meg, rengeteget dolgoztattak. A nemzetközi országok nem szóltak ebbe bele. Sőt, Angila, Franciország és Amerika is támogatta ezeket célokat. Ők is táborokat hoztak létre. De nem az egész világ, mégpedig nem egész magyarország szerette ezt. Nagyon sok kisebb lázadás és nagyobb terror cselekmény történt az összes Vaszkóista országban. 1946-ban rendesen Ginger forradalmak alakultak ki, de ezek mind kisebbek voltak.

Külföld, a választások közben[szerkesztés]

Miközben magyarországon a két párt vette át az uralmat, eközben nemzetközi fronton is jelentek meg hasonló ideólógiáú pártok. Ezzel Magyarország, amit eddig alig ismertek hirtelen ismert lett. Franciaország, Anglia és Amerika valamint a Benelux államok is át vették a Vaszkóizmust. Emiatt történhetett az, hogy egyik ország se szólt bele a nyíltan rasszista magyar pártba. Angliába március 2-án megalakult a UKAG (united kingdoms anti-giners), ami az alap akkori kormány helyére ment. Franciaország március 12-én jelezte támogatását a HAG és a Vaszkóizmus felé. Erre két héttel később Amerika is támogatta a Vaszkóizmust. Fontos, hogy az hogy ezek a nagyhatalmak támogatták a Vaszkóizmust, de nem befolyásolták a Magyarországi választást. Egyedül ez arra volt jó hogy nem támadták meg MO-t amiatt mert "rasszista" vagy Anti-gingers.

"A boldog évek, narancs nélkül"[szerkesztés]

Miután a HAG megnyerte a választásokat, az igéreteit be is tartotta. Magyarországon eszméletlen, nyugati szintű jólét lett. A gazdaság és a közélet felvirágzott. Nem volt diktatúra, se cenzor. Mindenki jól élt, kivéve a Gingerek. A gingereknek rengeteg munka-és haláltábort hoztak létre. Itt több mint 600 ezer ginger vesztette életét.

Magyar köztársaság cimere

Az FTFG kormány váltása[szerkesztés]

A gingerek természetesen sok okból nem szerették a rendszert. Emiatt Kovács Dániel, akit végül nem börtönöztek be,nagyon sok terror cselekményt hajtott végre. A jólét 1944 február közelében megingott. Az országban káosz alakult ki. Rengetek halál eset, tábori lázadás történt. Az utcán tömeges fegyveres tüntetések voltak. A HAG már nem tudta ezeket vissza forditani, leverni. A nép krizis helyzetben volt, és rettegett.

Az 1946-os puccs[szerkesztés]

1946 június 27-én megtörtént a nagy bumm. Merénylet áldozata lett Vaszkó Kristóf a HAG vezetője. A merényletet nem más mint egy FTFG-s ginger követte el. Ezután az egész országba még hatalmasabb nagy káosz lett. Nemzetközi fronton is. Az utcákat fegyverek zöreje és robbanások kisérték. Hatalmas nagy káosz lett. A parlamentet teljesen felrobbantották, így a HAG-os képviselők 70%-a meghalt. A HAG kormány főtitkára az akkor altitkár, Esztergályos Kristóf vette át. De már nem tudott mit kezdeni. A gingerek teljes káoszt csináltak az országból. Emiatt Esztergályos disszidált. Így 1946 július 5-én puccsot követtek el a Gingerek, és átvették az ország irányítását. Magyarországot az FTFG párt vezette élükön Dániel. Igy a HAG teljesen megbukott. 1944 április 9-től 1946 július 5-ig tartott uralkodásuk. Több mint 600.000 ginger meggyilkolásával zártak.

1946 július 5-én zárult a nagy véres "ideológiai háború", és kezdődött el a "fegyverkezési háború".

HAG párt VS FTFG párt